H Microinvest έχει αναπτύξει και εφαρμόσει ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας ώστε να προβάλει την ικανότητά της να παρέχει με συνέπεια προϊόντα που ανταποκρίνονται στις καταστατικές και ρυθμιστικές απαιτήσεις των πελατών, και τα οποία παρέχουν ικανοποίηση μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής του συστήματος, συμπεριλαμβανομένης της συνεχούς βελτίωσης και αποτροπής της ασυμβατότητας. Το σύστημα ποιότητας πληροί το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2000. Ο Πρόεδρος (CEO) και ο Τεχνικός Διευθυντής (CTO) έχουν ορίσει την Πολιτική Ποιότητας (QP) εστιάζοντας ιδιαίτερα στη συνέπειά της με το όραμα και την αποστολή της Εταιρίας, όπως και στην καταλληλότητά της στη φύση της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Η REM έχει ορίσει την Πολιτική Ποιότητας (QP) δηλώνοντας ότι η ποιότητα είναι η ύψιστη προτεραιότητα ανάμεσα στις αρχές και αξίες της Εταιρίας, και ότι εκφράζει τη δέσμευσή μας να τηρούμε όλες τις ισχύουσες απαιτήσεις και την επιθυμία μας να βελτιώνουμε συνεχώς την αποδοτικότητα του συστήματος διαχείρισης ποιότητας. Η εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας (QP) αντιμετωπίζεται ως μια σοβαρή απασχόληση για τον Πρόεδρο και τον Τεχνικό Διευθυντή, οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει κάθε απαιτούμενη ενέργεια σχεδίασης, συμπεριλαμβανομένου του καθορισμού Στόχων Ποιότητας (QO) και της ανάπτυξης ολόκληρου του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, ώστε να διασφαλιστεί η επιτυχία του. Ο Πρόεδρος και ο Τεχνικός Διευθυντής έχουν δεσμευτεί να παρακολουθούν προσεκτικά την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας και θα εξετάζουν την πρόοδό της, όπως και τη συνεχή καταλληλότητα, επάρκεια και αποτελεσματικότητά της. Τα στοιχεία που σχετίζονται με την ικανοποίηση των πελατών αντιμετωπίζονται ως ο πιο σημαντικός δείκτης της απόδοσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρίας. Η διαδικασία της συλλογής, επεξεργασίας, παρακολούθησης και ανάλυσης αυτών των στοιχείων παρέχεται. Η Εταιρία υπολογίζει το Δείκτη Ικανοποίησης Πελάτη, ο οποίος είναι ένα βασικό στοιχείο για τη σχεδίαση και την παρακολούθηση της απόδοσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. |