H Διασφάλιση Ποιότητας σκοπεύει στη βελτίωση της απόδοσης των πελατών. Η Διασφάλιση Ποιότητας βελτιώνει την ικανότητα των ανθρώπων και της τεχνολογίας να επιλύουν προβλήματα και επιταχύνουν τη μεταφορά των δεξιοτήτων. Η φιλοσοφία της Διασφάλισης Ποιότητας βασίζεται στη γνώση ότι η εκμάθηση απαιτεί προοδευτικά βήματα και ότι τα προοδευτικά βήματα επιτρέπουν στις εταιρίες και στους εργαζόμενους να είναι περισσότερο αποτελεσματικοί, ενώ προστίθεται μετρήσιμη επιχειρηματική αξία. Η ολιστική προσέγγιση της Διασφάλισης Ποιότητας στις παροχές συμβουλών σχετικά με την εκπαίδευση, εκμάθηση και την τεχνολογία παρέχει στους πελάτες την απαραίτητη εμπειρία ώστε να βελτιώσουν τις ικανότητές τους σε έναν συνεχώς εξελίξιμο επιχειρηματικό κόσμο. Δοκιμές Διασφάλισης Ποιότητας Αν και οι δοκιμές μπορούν να καταναλώσουν παραπάνω από 15-20% του συνολικού προϋπολογισμού για τα συστήματα πληροφορικής, συχνά αντιμετωπίζεται ως ένα "αναγκαίο κακό", καταναλώνοντας χρόνο και χρήμα και καθυστερώντας την έναρξη της εμπορικής δραστηριότητας. Στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, μια εφαρμογή που αποτυγχάνει δεν είναι απλώς κάποιο κακογραμμένο λογισμικό, αλλά και μια κακή δήλωση δημοσίων σχέσεων που μπορεί να επιφέρει μια καταστρεπτική επίδραση στην επιχείρησή σας. Ενσωματώνουμε τον Αυτοματισμό των Δοκιμών σε μια επίσημη μεθοδολογία δοκιμών που εστιάζει στη μείωση του χρόνου και του κόστους των δοκιμών, ενώ παρέχει στους υπεύθυνους τα απαραίτητα εργαλεία μετρήσεων για τη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων. Δοκιμή μέσω εξωτερικής ανάθεσης Η ποιότητα λογισμικού δημιουργείται και διασφαλίζεται μέσω αποτελεσματικών δοκιμών και υπηρεσιών δοκιμών που έχουν προκύψει ως ένα κρίσιμο, λειτουργικό πεδίο στο τομέα της πληροφορικής. Χάρις την υψηλή εξειδίκευσή της, των μη περιορισμένων χαρακτηριστικών της και της ανεξάρτητης φύσης της, αποτελεί ένα εξαιρετικό υποψήφιο για εξωτερική ανάθεση. Η εξωτερική ανάθεση επιτρέπει στην επιχείρησή σας να επεκτείνει την κερδοφορία και την έκταση της αγοράς. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα της δοκιμής μέσω εξωτερικής ανάθεσης περιλαμβάνουν τα παρακάτω: - Χαμηλότερο κόστος, - Μεγαλύτερη αποδοτικότητα, - Βελτιωμένος Χρόνος μέχρι την Αγορά, - Εστίαση στις Βασικές Επιχειρηματικές Δραστηριότητες, - Βελτιωμένη Κάλυψη και Ποιότητα Παράδοσης, - Ευελιξία στη διευθέτηση του προσωπικού, - Τεχνολογική πρόοδος. |